The brand confirms its image by strengthening the aesthetic
New 2021-2022 catalogues and price lists are now available on our website. These new tools are designed to inspire creative ideas and to communicate with the general public.
The coordinated image describes the products with an essential, refined and elegant aesthetic, in pure Newform style.
They are not just catalogues, but real photo albums. You will find our new Bath and Wellness collections with new finishes alternating with emotional portraits. The model photos are metaphors that reveal the finishes exclusivity, playing with the dynamism of product lines and geometries.
The kitchen products in their fascinating settings want to guide professionals and provide new ideas for a trendy design. Newform adds the philosophy of “new beauty” to the previous collections and presents them in a whole new light and contemporary look.
Newform restyling begins with the new catalogues covers where water becomes the undisputed protagonist of communication.
Il lavoro di restyling attento e puntuale di Newform inizia dalle nuove copertine dove l’acqua con le sue gocce diventa protagonista indiscussa della comunicazione.
I nuovi listini Bath/Wellness e Kitchen sono stati riprogettati per semplificare il processo di vendita e per poter rispondere alle più disparate esigenze funzionali ed estetiche. L’occhio attento alla sostenibilità ha portato a scegliere una nuova carta proveniente da fonti responsabili e certificata dal marchio FSC Mix che garantisce l’origine del prodotto (non meno del 70% da materiali riciclati).
Un importante nuovo episodio di un racconto incentrato su una visione che pone l’esclusività al centro del progetto, basato sulla certezza che la qualità sia il risultato della ricerca continua di innovazione non solo del prodotto, ma anche dell’immagine.
I cataloghi sono disponibili anche in formato digitale sul sito newform.it così da permettere una fruibilità più smart e accessibile in qualsiasi momento.